Page 167 - 2017-2021 Stratejik Plan
P. 167
STRATEJİK AMAÇ Diyarbakır'ı bölgenin turizm merkezi haline getirmek
5.2 STRATEJİK HEDEF Diyarbakır'ın yerel ulusal ve uluslararası ölçekte tarihi, doğal
5.2.1 ve kültürel değerleriyle tanıtımının yapılması, rehberlik hizme-
ti sunulması
PROJELER/FAALİYETLER PERFORMANS SORUMLU
GÖSTERGELERİ BİRİM
5.2.1.1 Turizm Master Planı'nın hazırlanması Planın tamamlanma
oranı
5.2.1.2 Ulusal ve uluslararası turizm fuarlarına Kent Tarihi ve Tanıtımı Dairesi Bşk.
katılım sağlanması, tanıtım standlarının Katılım sağlanan fuar Kent Tarihi ve Tanıtımı Dairesi Bşk.
kurulması sayısı
5.2.1.3 Turizm haftasının farklı etkinliklerle Yapılan etkinlik sayısı
kutlanması
Kent Tarihi ve Tanıtımı Dairesi Bşk.
5.2.1.4 Doğal ve kültürel mirasın tanıtılması Düzenlenen gezi sayısı
tarihi ve turistik noktalarına geziler
düzenlenmesi Kent Tarihi ve Tanıtımı Dairesi Bşk.
5.2.1.5 Eko-turizm, agro turizm tematik alanlarının Basılan materyal sayısı
tanıtımı için materyallerin hazırlanması
Kent Tarihi ve Tanıtımı Dairesi Bşk.
5.2.1.6 "Tarih, kültür ve doğaya yolculuk projesi" Düzenlenen yürüyüş
kapsamında doğa yürüyüşlerinin yapılması sayısı
Kent Tarihi ve Tanıtımı Dairesi Bşk.
5.2.1.7 Diyarbakır'ı tanıtıcı materyallerin Basılan materyal çeşidi
hazırlanması
Kent Tarihi ve Tanıtımı Dairesi Bşk.
5.2.1.8 Turizm enformasyon bürolarının sayısının Açılan büro sayısı
artırılması
5.2.1.9 Çermik'te termal tesis inşa edilerek Projelerin hazırlanma Kent Tarihi ve Tanıtımı Dairesi Bşk.
hizmete açılması oranı,
Tesisin tamamlanma Kaynak Geliştirme ve İştirakler
oranı Dairesi Başkanlığı
KODU HEDEF MALİYETİ YILLAR KAYNAK 5 YILLIK TOPLAM
5.2.1 İHTİYACI (TL) (TL)
Diyarbakır'ın yerel ulusal ve uluslararası ölçekte tarihi, 2017
doğal ve kültürel değerleriyle tanıtımının yapılması, 2018 1.700.000 7.831.000
rehberlik hizmeti sunulması 2019 1.633.000
2020 1.375.000
2021 1.550.000
1.573.000
2017-2021 Stratejik Plan 167